جستجو بر اساس
عنوان پروژه
تعداد نمایش در صفحه
تعداد نمایش در صفحه :

ردیفعنوان پروژهمجریمحققاهداف
1تبديل پساب سمي كارخانه ذوب آهن اصفهان جهت استفاده در فضاي سبز يا سيكل برگشتي فرآيندشركت تهران زيستعلي ترابيانمطالعه روش هاي مختلف سم زدايي از پسلب سمي .طراحي پايلوت و تهيه اسناد مناقصه جهت حذف تركيبات سيانوره ، فنلي ، آمونياكي
2طراحي ، سرمايه گذاري و احداث واحد آبزدايي از لجن كنورتور به روش BOTشركت كيان معدن پارسفرج الله كيانيسرمايه گذاري و احداث واحد با هدف توليد لجن كنورتور با رطوبت 25 درصد و برگشت آب به چرخه توليد
3طراحی و ساخت و نصب اينتر كام صنعتیشركت فني و مهندسي ايرانيان سماتكمرتضي قاسميايجاد سيستم ارتباط داخلي در محطي كارگاه در شرايط عمومي و اضطراري
4طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی درایوهای ACوDC شرکت انسالدو نصب شده در کارگاه نورد 650 به روش مهندسی معکوسشرکت مهندسی پردیسان رایانه سیستبومی سازی و انتقال دانش فنی ساخت درایوهایAC DC تدوین دستورالعمل عیب یابی تحلیل مداری عملکرد بردها
5مطالعات مهندسی،امکان سنجی واجرای عملیات رفع عیب واصلاح سیستم حفاظتی کارخانهشرکت مهندسی طلوع ایده وروشبه روز رسانی ،رفع عیب وبهره برداری کامل ویکپارچه از تجهیزات موجود سیستم حفاظتی Access Control کارخانه
6جمع آوري اطلاعات ، مدل سازي و مطالعات شبكه برق ذوب آهن اصفهانشركت مهندسان مشاور بهراداحمد رضا صافيمدل سازي و مطالعات شبكه برق ذوب آهن اصفهان
7مطالعه مهندسي ، امكان سنجي و بومي سازي دستگاه نمونه بردار سه كاره مورد استفاده در كنورتور بخش فولاد سازي ذوب آهن اصفهانشركت آريان پژوه سپاهانجواد احمدي 1- افزایش سرعت نمونه گیری و اندازه گیری حرارت و افزایش تولید روزانه . 2- کاهش مشکلات اپراتوری و افزایش دقت نمونه گیری توسط دستگاه . 3- افزایش ایمنی و بهبود شرایط کاری . 4- استفاده از مهندسی معکوس و ساخت دستگاه جدید نمونه برداری سه کاره در راستای سیاست خودکفایی و بومی سازی و جلوگیری از وابستگی به خارج .
8پروژه امكان سنجي ، بررسي و پياده سازي نمايندگي هاي فروش مويرگيشركت دال بازار پيروزان عليرضا حاتمي توزيع يكي از آميخته هاي بازاريابي است كه در ساده ترين حالت وظيفه انتقال محصول از محل توليد به محل خريد مشتري را بر عهده دارد . طرح سازمان دهي سيستم توزيع فرآورده هاي فولادي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان يك رويكرد موثر در راستاي رسوخ در بازار و گسترش فعاليت هاي بازاريابي ، توسعه بازار و عرضه توليدات به مناطق جغرافيايي جديد و توسعه شبكه توزيع فرآورده ها مي تواند راه گشاي مناسبي براي بهبود شرايط بازاريابي و فروش شركت در بازار رقابتي اموروز باشد . قابل ذكر است كه نحوه ايجاد نمايندگي و طراحي سيستم فروش مويرگي در اين تحقيق با استفاده از منابع علمي و تجربي مورد نظر مي باشد.